HTML

A nagy hullámvasút

Dolgok amikről szeretném megosztani a véleményemet, és amiről kíváncsi vagyok mások véleményére... Meg még egy kis ez meg az...

Friss topikok

  • mokkercukker: hajra levi ;) kapsz egy linket boni (2008.02.22. 23:18) február 21.

2009.01.22. 16:35 mixlevi

Egy ügynök élete

09/01/05

E2570/001

Kb. egy éve kerültem az ellenség kezére. Rabságban éltem. Nagyon nehéz volt, de az emberi alkalmazkodóképesség hihetetlen. Bár kínszenvedés volt, kibírtam. Minden nap víz alá nyomták a fejem. Majd megfulladtam.

Aztán egyszer csak... a semmiből... mikor már belenyugodtam volna a sorsomba...

Jött a megmentő O. ügynök. Egy év fuldoklás után egy pillanat műve volt az egész. Kirántott a víz fogságából.

A megmentő.

Ma már nem vagyok ügynök. Csak egy fiú. A szerencse fia.

Köszönöm neked O. ügynök!

 


 

09/01/19

E2570/002

Megint a nyomomban járnak. Két hét telt csak el, de megint rámtaláltak. Menekülnöm kell, ki a szobából, a lakásból, ki az utcára, rohanok az emberek között, tünés, futás, át a kocsik tetején, eszeveszett vágta ki a városból, be az erdőbe, át a folyón, rohanás, száguldás, menekülni, menekülni, stop!!

Hezitálok. Meneküljek? Küzdjek? Vagy csak engedjem át magam mások akaratának?

Rohanás tovább, gyerünk, gyorsabban, gyorsabban! Nem kaphatnak el, soha-soha többé! Szaladok tova árkon, bokron át, reccs. Áh, csak egy ág. Nem basszameg nagyon fáj! Ez a bokám... nem érdekel, csak a szabadság!

Fájdalmas, gyötrelmes vánszorgás tovább. Nem fáj, nem fáj, növelem a tempót, nem is érzem már. Csak az ágak csapásait az arcomon, a csalán csípését a lábamon, az ügynökök szagát az orromban. Egyre nehezebb minden lépés, egyre sűrűbb a vadon, egyre közelebb érnek az ügynökök.

Mit tegyek?

Egyet sosem. Feladni. Sohasem.

Újra meg kell találnom O. ügynököt, Ő majd segít.

Tovább, tovább, tovább!

 


 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mixx.blog.hu/api/trackback/id/tr67895849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása