HTML

A nagy hullámvasút

Dolgok amikről szeretném megosztani a véleményemet, és amiről kíváncsi vagyok mások véleményére... Meg még egy kis ez meg az...

Friss topikok

  • mokkercukker: hajra levi ;) kapsz egy linket boni (2008.02.22. 23:18) február 21.

2008.12.13. 01:29 mixlevi

Mi a karmám?

Nehéz elkezdeni... a fogalmazásokat, irományokat mindig elkezdeni a legnehezebb...

...aztán a többi már jön magától...

Szeretném egy kicsit komolyabbra fordítani blogomat, bár őszintén nem tudom mennyire fog sikerülni - természetemből kifolyólag. Mostanában viszonylag sokat olvasok, informálódok a karmáról. Nagyon szimpatikus és hihető számomra, legalábbis ahogy magamévá tettem a gondolatot...

Sok szemszögből vizsgálgatom az életemet mostanság, főleg karmikus tekintetben, és igenis össze tudom kötni az életem egyes pontjait az alapján amiket a karmáról tudok, gondolok.
Számomra pl egy nagyon érdekes dolog, és még mindig nagyon fájdalmas, előző kapcsolatom eredménye... A lány mielőtt összejöttünk, nem akart semmiféle komoly kapcsolatot, pláne nem olyat aminek esetleg házasság a vége, én pedig már fél év után elvettem volna a lányt... merthogy végül valahogy össze sikerült jönnünk... Mióta vége mintha egy váltóbot lett volna, átadta nekem ezt a hozzáállást és most én nem akarok senkit magam közelében...

De ez csak 1 a rengeteg kisebb nagyobb, számomra karmikus tartalommal bíró esemény közül, melyek kitöltik jelenlegi életem. Nagy célom, hogy végre külföldre menjek dolgozni. Ennek megfelelően alakítom az életemet körülbelül 2 hónapja, és máris érzem az eredményét, odáig jutottam, hogy számolom a napokat, és már csak egy hónap van vissza. Teljes mértékig hiszek benne, hogy ez kizárólag annak köszönhető, hogy mindent ennek rendelek alá, ezért teszek mindent. És meg is lesz az eredménye. Ehhez most azt kellett bevállalnom, hogy egy olyan helyen dolgozom, ahol normális körülmények között sosem tenném, és lehajtott fejjel minden nap minden nehezebb percében arra goldolok, milyen jó lesz mikor majd külföldről visszagondolok erre az időszakra, és megnyugvással tölthet majd el, egen, megcsináltam.

És jöhet a következő cél amit szintén elérhetek ezzel a hozzáállással...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mixx.blog.hu/api/trackback/id/tr66820011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása