HTML

A nagy hullámvasút

Dolgok amikről szeretném megosztani a véleményemet, és amiről kíváncsi vagyok mások véleményére... Meg még egy kis ez meg az...

Friss topikok

  • mokkercukker: hajra levi ;) kapsz egy linket boni (2008.02.22. 23:18) február 21.

2009.01.12. 14:39 mixlevi

január 12.

HHu!! az elmúlt hetem olyan sokkoló volt, hogy szinte nem is tudtam még feldolgozni, megemészteni, elhinni. Az előtte megélt majd' egy évem depresszióval és sötétséggel fűszerezett nyomasztó lét volt csupán, melyből most egyik pillanatról a másikra úgy kerültem a sziporkázó örömmel, szenvedéllyel teli örömmámorba, hogy még nem volt időm felocsúdni átgondolni! Igaz nem is akarom egyiket sem tenni, csak sodródni tovább ebben a gyönyörű áradatban, olyan mint egy aranyló, melegen simogató, békés, méltóságteljesen kanyargó folyam, melyen csordogálva szép lassan eltelik majd az élet, melynek minden perce egy újabb és újabb zúgó a folyón, de ez a folyam biztonságos, vigyáz rám, minden vízesés csak egy nagy kaland, mellyel a mélybe zuhanva csak azt érzem, hol van már a következő...

Imádom. Rá vágytam. Megkaptam.

Múzsa, szerető, barát, társ.

Ki akarna mást az élettől?

Nem én.

Köszönöm.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://mixx.blog.hu/api/trackback/id/tr51872861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása